26.8.2010

Shetland Triangle

Malli: Shetland Triangle, Wrap style
Lanka: TeeTee, Kamena
Kulutus: noin 50g
Puikot: 4,5 mm

Tämä on todella kaunis ja yksinkertainen malli! Kannattaa tehdä uudemmanki kerran. Mulla on ilmeisesti sitten tosi tiukka käsiala, vaikka kuinka yritin tehä löyhää.. Langan menekistäkin sen jo näkee. Huivin mitat oli noin 1m leveä ja tais olla vajaa 50cm kärestä ylöspäin. Menee juurikin kaulahuiviksi, joksi oli tarkoitettukin. Eli ei haittaa vaikka tuli näin pieni, mutta pitää muistaa ens kerran tehä enempi mallikerran toistoja tai lisätä puikkokokoa. Tai molempia. Tuo ehkä harmittaa, kun kuvio ei tuu niin kauniisti nyt esiin, kun on niin tiheä.


9 kommenttia:

  1. Kaunis huivi! Tuo väri on juhlava. Minä tein taannoin tuon huivin jostain mohairlangasta...se ei välttämättä ollut järkevin valinta :).

    VastaaPoista
  2. Tosi kaunis huivi! Ihana väri.
    Kannattaa kokeilla ohjetta isompaa puikkokokoa tai rajumpaa pingottamista jos tuntuu, että pitsi ei ole tarpeeksi ilmavaa.

    VastaaPoista
  3. Kaunis! mä otin puikoille ainaoikein huivin, jsopa selviäisin edes siitä :)

    VastaaPoista
  4. Huivi on kaunis! Itse tykkään kovasti ohjeesta.

    VastaaPoista
  5. Kaunis! Minun pitäisi kyllä myös kokeilla tuota huivia, kun sitä niin paljon kehutaan :) Ehkä Sukkasadon jälkeen...

    VastaaPoista
  6. Upea huivi, omalla to do-listallani ollut jo pitkään, jokohan saisin lähiaikoina alkuun.

    VastaaPoista
  7. Kaunis se on! Ja ihanan värinen :)

    VastaaPoista
  8. Mä jou'un ihhailemaan aina vain näitä muitten tekemiä huiveja, siis tästä mallista. Mulla on kyllä ohoje, mutten tajua sitä alakua...
    Huivisi on erittäin kaunis, väriki ihana. Ja eihän tiukkuus haittaa, ei tuule läpi eikä kaula palellu.
    Kiitos pipo kehhuista.

    VastaaPoista